מאמנת השנה של הפועל בענף קבוצתי: שירה העליון

הרבה דרמות עברה אליצור רמלה בדרך לזכייה באליפות כדורסל הנשים ומכולן יצאה מנצחת בהנהגת מאמנת, אשה, שזה עדיין לא מובן מאליו בעולם הספורט. שירה העליון: "מאמנת בכדורסל הישראלי זו עבודה. אין הרבה משרות פנויות ברמות הגבוהות, והעבודה הקשה יותר היא לשמור עליהן"

שיתוף:

"מעריכה מאד את הבחירה בי, זה אף פעם לא מובן מאליו מבחינתי ההכרה הזו, ותודה לכל מי שבחר בי" אמרה שירה העליון לאחר שהתבשרה כי תוכתר כמאמנת השנה של מרכז הפועל בענפים הקבוצתיים בתום העונה בה הובילה את אליצור רמלה לזכייה באליפות ה-11 של המועדון בענף כדורסל הנשים.

רמלה הניפה את צלחת האליפות לאחר ניצחון 2-3 בגמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד, וחשוב למאמנת לציין את השותפות והשותפים להישג: "חייבת להגיד שתואר של מאמנת הוא אף פעם לא רק שלה. מי ששיחקו את המשחק וזכו באליפות הן השחקניות והצוות הנהדר שהקיף אותי אז התואר הוא תמיד של כולן".

מדובר בזכייה לא מובנת מאליו.

"עונה לא קלה. כניסה מהמקום השמיני לפלייאוף ומהרביעי לפיינל פור. הגענו פעמיים עם הגב לקיר למשחק חמישי בלי יתרון ביתיות, אבל המפתח להצלחה שלנו היה שידענו להתעלות יחד במאני טיים ולהשיג את הניצחונות כשהיה צריך. היינו יחידה אחת מגובשת ומכוונת מטרה. כל מי שעלתה למגרש נתנה הכל והיתה הכי מחוייבת. בסוף זה נגמר באליפות".

אליצור רמלה, המשתייכת כיום למרכז הפועל, ידעה בעבר הישגים ומשברים, וכעת גאה העליון במועדון ובכל הסובב אותו: "אליצור רמלה הוא כיום המועדון המוביל בכל פרמטר. המועדון הראשון שחזר לשחק באירופה, הראשון שנרשם ליורוליג, חיבור מושלם לקהילה, לתושבים, לעירייה".

ספורט הנשים עבר כברת דרך בישראל ועדיין לא רואים הרבה מאמנות ועוד מצליחות

"מאמנת בכדורסל הישראלי זו עבודה. אין הרבה משרות פנויות ברמות הגבוהות, והעבודה הקשה יותר היא לשמור עליהן. לשמחתי היום אני נמצאת באחת מהפסגות של הכדורסל בישראל ומקווה להמשיך ולעבוד במה שאני הכי אוהבת".

באותו נושא